Post your tracks! (tracks not made in Auxy)


#145

Yep, that’s why I didn’t go for the FM in the beginning. Can’t beat the analogs imo. Not to mention I’m not smart enough to really understand the algorithms of FM synthesis.


#147

https://soundcloud.com/osharuperez/daw

Song called DAW
Because…reasons…that I myself don’t know…
Enjoy, I guess? Idk, do whatever you want!


#148

hey hey hey it’s ya boi back with a double (really triple) EP:


all of the songs in both EPs are on soundcloud too: https://soundcloud.com/joshuatuworldwide/sets/time

hope you guys enjoy


#149

This stuff is quite good overall, I only had a chance to listen to about 5 tracks but all are really well put together!


#150

My 2 Sp00ktober tracks:
https://soundcloud.com/m_x_c_n/spinning

https://soundcloud.com/m_x_c_n/another-track1-remix

coincidentally both are anime themed which was totally unintentional


#151

latest single, experimental bass track: https://soundcloud.com/antisnare/joshua-tu-play-the-keys-nightmare


#152

lol mans got another track: https://soundcloud.com/vvvvvcollective/joshua-tu-cyberdystopia


#153

oof here’s a remix: https://soundcloud.com/joshuatuworldwide/jaiden-boyinaband-empty-joshua-tu-remix


#154

Is pretty fire m8.

But I do wish u brought up the synth & vocals a bit more during the first drop. They were there, but it felt like they were building up before the “end of drop” buildup happened (if that makes sense)

Second and third drops were really good tho.


#155

https://soundcloud.com/greyoldtwit/among-friends

Made with FL Studio Mobile.


#156

Lofi…

https://soundcloud.com/niazu/niazu-do-something-lofi-hip-hop


#157

new trap stuff on my main account, check it out

https://soundcloud.com/seikatsuuu/crank-that-soulja-boy


#158

New song/beat by MackyJ
https://soundcloud.com/wolfdivine/her


#159

https://soundcloud.com/flb100/games
Games%20logo

this song wasnt made in auxy

I really like Lo-fi :grin:


#160

Hey everyone! I’m back. As some of you know I moved to ableton a few months back. Well here is my first ableton project, It’s not my proudest, but it’s something. Feedback is much appreciated!

And as always, hope you enjoy :slight_smile:

https://soundcloud.com/xiejramusic/ligyrophobia


#161

Ahh man this is great. It’s chill but it’s dark, a ton of texture, I’m glad you got the issues you had earlier sorted out. A lot of stuff in here plays right into my wheelhouse so yeah, if I write anymore I’m just gonna be gushing lol. Well done!!


#162

Futuristic love- MackyJ

https://soundcloud.com/wolfdivine/futuristic-love-meant-to-be


#163

Thanks man :slight_smile: tried experimenting with more ambient elements in this to create an overall dark n “moody” atmosphere


#164

Loved this one as well.
Absolute class and artwork to match.

:ok_hand:


#165

https://soundcloud.com/alteritymusic/without-you-industry-city-1

The “Loneliness Hertz” remix of “Without You” by Alterity - good chaps :slight_smile: was a lot of fun knocking this together, happy to be able to finally share it.